kan börja me folköl kan sluta me heroin

hej där, igår kom linus och hämtade mig hos emelie, sen for vi hem till mig och såg film '' drag me to hell'' den var inte sådär kanon bra, och inte speciellt läskig heller som jag hade hoppats på. Sen for han hem och jag gick och la mig ganska direkt, nu är han på väg till voullerim och jag har inga som hellst planer på hur dagen ska se ut. Just nu håller jag på att rensa bort en massa gammalt skrot från datorn så den förhoppningsvis ska bli lite mindre seg. Hade jag varit emo hade jag inte tvivlat på att färgat håret i samma färg som hon på bilden, tyckte det va riktigt fräckt. En bild från pdol förra året bju jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0