i did some things, but that's the old me

Alltid lika skönt att komma hem när det är snöstorm ute, och kanske speciellt när man har gjort bort sig inför ett flertal folk, tog en sväng till stan för att skaffa ett par linnen, sen för att uppdatera vårat kylskåp, olycklig och stressad samlar jag ihop mina ica kassar för att kliva på bussen.. och andra sekunden står jag på alla fyra med foten fast i bussdörren och de ända uttrycket jag fick ur mig var ett - FUCK!.. inte så att jag kunde säga "shit!!" "aj!!" eller "helvete!!"...... utan jag ska gapa ut "FUCK" och sen hamla på alla fyra framför ett gäng pensionärer.... jag kan väl vara glad över att jag inte orsakade någon hjärtattack på någon av dem. Iallafall.. nu är det dags för mig att kolla lite på O.C.

Kommentarer
Postat av: Babbi - Bloggdesigner, ny design 3:e!

Håller med dig, därför jag håller mig inne i det här vädret :/

2010-02-03 @ 14:06:48
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0